Torsdag - träningsvärk

2012-04-12 @ 08:21:24

God morgon! Tidig uppstigelse, klockan 7. Det gick bra att stiga upp tack o lov. Men har en ganska stark träningsvärk överallt. Den sitter i rumpa, lår och rygg. Allt man egentligen behöver för att gå rakt! :p detta blir en intressant dag. Får se om det går att träna idag också.

På en timma har jag hunnit fixa frukost, kaffe, lockat håret, sminkat och klätt på mig :) inte alls dåligt! ;)

Strax ska jag bege mig till skolan för en heldag med föreläsningar. Jag känner att det inte kommer gå speciellt snabbt, jag har svårt att koncentrera mig på hans föreläsningar. Dagen kommer kännas som en oändlighet!
Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback