FINALLY IT'S YOU AND ME

2011-01-16 @ 19:21:51
Tyvärr har jag varit lika dålig som alltid på att försöka uppdatera min blogg regelbundet. Men på något viss går det bara inte! Det är inte alltid som jag har något att säga och då är det ingen mening med det och sedan finns den orsaken då det inte har funnits tid. Det säger jag jämt och ständigt! Men nu har jag massvis att berätta



Först och främst vill jag säga att jag har skaffat pojkvän. Någon som jag varit hopplöst förälskad i länge. Jag vet inte om ni kommer ihåg, men jag träffade ju en norrman för 1,5 år sedan på Gotland, mitt hem. Det tog sedan ett år innan vi sågs igen, så innan det hade vi bara haft kontakt på telefon och chatt. Vi har betett oss som ett par sedan ett halvår tillbaka, men det blev aldrig svart på vitt. Men för två veckor sen gjorde vi det officiellt att vi är ett par och ni kan bara föreställa er hur förbaskat lycklig jag blev!! <3 Vi var på hyttetur i Norge och under dem dagarna vi var där bestämde vi att vi är tillsammans! Nu saknar jag honom oerhört mycket, eftersom han bor i Norge och jag här i Borås, men vi försöker ses så mycket vi kan. Vi har ju även skolan att fokusera på, så vi kan inte resa bara sådär. Krävs lite planering!
Det andra är inte så viktigt, det är bara att jag haft en tenta i en kurs och redovisning i en annan. Resultatet på tentan verkar det som vi får imorgon. Hoppas jag klarar det, för om inte så ligger omtentan på den dagen som jag vill tillbringa med min underbara pojkvän. Så just nu håller jag tummarna på att jag fått godkänt!
Okej, en annan sak kanske var liiiite viktig: Jag blev 20 år! NO LONGER A TEENAGER! Känns inte direkt som en större skillnad än innan, dock bara att jag faktiskt kan gå på Systemet. Det var en aning konstigt att gå där inne och kunna handla själv.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad roligt för er :) Och jag håller en tumme för dig att du klarar tentan så du kan mysa med din pojk istället ;) Kram!

2011-01-16 @ 19:41:56
Postat av: Anna K

UNDERBART!! :D:D Grattis Zenita!! :D

2011-01-17 @ 22:36:06
URL: http://lifeinbeckington.blogspot.com

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback