Varm choklad nästa

2011-02-08 @ 20:51:23
Jag är helt slut!
Det har varit en intensiv dag på något vis. Hade två föreläsningar på schemat idag,men jag struntade i första och jobbade på egen hand istället. Jag kände att jag behövde det! Så jag har iaf inte slösat bort den tiden genom att jag struntade i föreläsningen. Jag använde den tiden själv bara!
Jag gick på den andra föreläsningen i alla fall och jag är glad över att jag faktiskt var förberedd den här gången genom att gå igenom materialet innan. Jag känner att det var mycket lättare att hänga med i det han gjorde och man känner sig mer engagerad för att lyssna när man vet vad han pratar om. Så imorgon ska jag gå igenom materialet till föreläsningen som är till på torsdag. Jag kan inte säga att det är enkelt, men det känns lättare än vad det hade gjort innan. Jag sitter verkligen varje dag nu i skolan och pluggar, kanske inte helger. Men ibland!
Det var även SVINA-möte idag, men jag hoppade över det också för jag hade tvättid och jag vet inte hur: men alltid när jag bokat tvättid så ska det alltid vara något möte...Jag förstår inte hur det blir så! Magical! Det verkade inte vara något viktigt på mötet heller så då utnyttjade jag mer tid till min tvätt. Det är ju så hiiiiiimla morsomt att tvätta!
Snart är den sista maskinen klar och efter jag hämtat tvätten så ska jag lägga ner pluggandet (som jag gjort under tiden som maskinerna har rullat) och sedan ta och göra en kopp varm choklad samt bädda ner mig i sängen och se en film.
Imorgon väntar en ny dag med nya tag av redovisning och statistik. Woho! :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback