On My Way

2011-02-10 @ 22:35:59
Om några timmar sticker jag till Norge och hälsar på pojkvännen. Det ska bli helt underbart att få se honom igen. Vi har inte träffats på en månad nu så det ska verkligen bli riktigt härligt!
Jag är dock lite nervös inför resan, eftersom det är mycket tidspress för mig som inte är speciellt van att resa. Jag tror jag också skrämmer upp mig lite. Men jag vill inte att det ska bli några problem och vill därför vara förberedd på allting. Jag har frågat pojkvännen om allt så att jag gör allt rätt och kommer dit ordentligt och i tid.
Först ska jag ta bussen härifrån till Göteborg, sedan har jag 15 minuter på mig tills bussen till Oslo går. Jag hoppas det inte blir några förseningar härifrån till Göteborg! Jag kommer vara i Oslo ca halv 6 och flyget går klockan 8. Så jag måste skynda mig att ta flygtåget och jag måste först köpa biljett och så ska jag hitta biljettautomaten därinnan. Det är det här jag stressar upp mig för! Jag borde ta det som det kommer och bara slappna av för att det kommer ju gå bra...Eller hur?
Nu saknar jag honom otroligt mycket! Vi kommer att få nästan 5 hela dagar tillsammans och jag ska njuta av varenda sekund! <3 Det jobbigaste är att det tar sådan tid att resa, men vad gör man inte för kärleken <3 Nu vill jag bara hoppa fram 12 timmar så jag kan få ha honom i min famn igen.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback