What a difficult decision to make

2011-04-27 @ 22:26:31
Känner mig duktig att vara på skolan 8 även fast man inte har någon föreläsning förrän halv 1. Men behöver man plugga så behöver man. Halv 10 skulle jag och Tina ställa oss inför en klass och försöka rekrytera nya faddrar till introduktionen i höst. Senare i en större klass (bestod av 3-4 klasser sammanlagt btw). Och det var pinsamt! Jag hatar att prata inför grupper. Jag får tunghäfta och benen börjar vingla. Jag hade verkligen lust att bara sätta mig ner rakt på golvet! Men det gick faktiskt rätt bra, jag behöver bara ta det lugnt och tänka efter försiktigt vad jag ville ha sagt.
Detta blev följt av en ännu tråkig föreläsning i finansiell planering (förstår verkligen inget).
Därefter lite plugg i media lab, sedan gymmet, lite mer pluggande hemma och slutligen nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Just det, efter gymmet såg jag att jag fått ett sms av brorsan med en förfrågan om jag ville hänga på och åka med till våra kusiner imorgon. Då fick jag svårt att bestämma mig, eftersom jag har mycket plugg att göra. Men jag har inte träffat dem på ett tag (mina föräldrar, samt syster är där också), så jag bestämde mig för att jag ska åka med. Men jag hinner med lite plugg i skolan innan vi sticker imorgon, dock missar jag även en föreläsning, men what the fuck, det kan inte bli mer tråkigt! Nån gång kan man faktiskt missa!
GONATT

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback