Ska ta tag i detta igen

2011-04-13 @ 21:50:00
Jag vet att jag lagt bloggen lite grann på hyllan, men ska försöka ta tag i det igen. Jag vet inte, men på ett sätt har det inte varit frestande av att blogga något, speciellt inte om man inte har något intressant att säga.
Så hur ska jag summera ihop den tid som jag varit borta från bloggen? Hmm, det var ju nästan två månader senast jag gjorde ett inlägg.
Men har haft mycket med skolan, jag lyckades faktiskt få ett VG i statistiken och det kändes fantastiskt, jag lade ner sjukt mycket tid på det. Vi hade tenta i redovisning för ca 3 veckor sedan och får snart tillbaka resultatet. Det är lite pirrigt för jag lade inte ner lika mycket tid på det och fy fasen vad jag råpluggade de sista dagarna, men jag tror faktiskt att jag har klarat det. Ett godkänt iaf!
För en månad sedan hade vi maskeradbal, och då var även min pojkvän här och fick hänga med på det och det var helt underbart att ha honom med på något evenemang. Saknar honom så just nu! <3
Jag är glad över att jag inte behöver vänta så länge på att få träffa honom igen, för han kommer till mig nästa vecka, samtidigt som mina föräldrar faktiskt kommer på besök, då det är påsk.
Jag är då även med i introduktionskommittén tillsammans med Tina, som också är från min institution (två studenter från varje institution är med i IntroK), där vi planerar höst-och vårintroduktioner för högskolan. Idag startade jag och Tina ett evenemang där vi vill hitta faddrar till introduktionen som ska vara med och hjälpa de nya studenterna som börjar. Det ska bli riktigt kul till hösten igen tycker jag!
Jag kan ännu inte förstå att jag faktiskt redan snart gått ett år. Tiden år sjukt fort! Otroligt!
Nu innan sängdags tänker jag se några avsnitt av big bang theory :)
Godnatt

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback