Let's barbecue tonight

2011-04-29 @ 17:11:39
Jag tror inte jag nämnt det, men vi fick ju reda på resultatet på redovisningen för några dagar sedan och det visade sig att jag fick godkänt. Vilket var en lättnad såklart! Men jag blev lite besviken att jag inte fick VG eftersom tentan kändes bra. Och idag när jag bestämde mig bara för att se på tentan (ifall jag skulle vill begära omprövning för det var kanske 1-2 poäng ifrån VG) så jag ser poängen: 36 p! (VG = 37), då blir man lite lagom sur. Men kunde inte se något som jag skulle kunna förbättra något på och därför begära omprövning. Sedan säger min kompis att jag inte fått några poäng för en inlämningsuppgift som skulle ge poäng inräknat till tentapoängen, vilket hon hade fått. Och grejen var ju den att vi hade gjort den uppgiften tillsammans och satt våra namn ihop och hon hade fått fullt och jag inget? Det stod på min tenta att jag inte hade lämnat in den! Det är slarvigt gjort av dem! Så jag skickade till kursansvarige och det visade sig verkligen att han missat det. Så nu ska jag begära omprövning, vilket kommer innebära att jag kommer få 41 p. Det kändes i alla fall bra att jag faktiskt kunde få VG utan inlämningsuppgiften.
Så ikväll ska jag ta det lugnt! Ja, eller vi ska nu grilla; jag och ett gäng till dåra :) Så nu måste jag kila iväg för de har tänt grillarna :) see ya

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback