Torsdag

2010-10-07 @ 12:50:43
Då sitter man i skolan och väntar på att man ska börja med grupparbetet. Får se om det finns något att göra idag. Vi var nyss några stycken och åt på ett café, det var gott men jag blev besviken på kycklingen. Set ska vara varmt och hyfsat torrt inte kallt och slemmigt. Men annars helt okej :) Vi har haft en föreläsning, imorse och för en gångs skull tyckte jag att jag hängde med hyfsat bra. Men lång väg kvar tills jag kommer förstå allt. Jag är så trött i dag att det är helt stört. Vill hem och sova, men när man väl kommer hem så blir det att sätta sig och plugga makro. Vilken nyhet där alltså!! Hoppas det går bra och att jag inte somnar i boken, det vore inte så bra.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback