1 oktober

2010-10-01 @ 10:54:50
Då var man återigen inne på en ny månad, Oktober. En ny månad, nya mål som jag måste sätta upp för mig själv när det gäller skolan. Jag var aldrig i skolan igår, hatar mig för det, för att det uppstod massa problem hemma. Jag vet att det inte hade gått bra att plugga när jag vet vad som väntar hemma. Det går bara inte. Nu fungerar allt som det ska och jag är så oerhört glad att jag svävar på moln i min drömvärld.
Nu sitter jag här och äter min gröt med solrosfrön och mjölk. Om jag ska skriva ett inlägg varje morgon att jag äter det till frukost, så blir det nog lite tjatigt. Men jag kan säga att jag äter det varje morgon, ett perfekt morgonmål. Om man vill kan man även ha på lite rivet äpple, istället för socker, för det blir sött ändå.
IDAG SKA JAG TILL SKOLAN, sitta där några timmar innan Rabalder börjar i eftermiddag. Fest hela helgen! :) Orkar man? Det får vi se.
Ha det bra

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback