14 November 2010

2010-11-14 @ 18:44:41
Vilken helg! Fredagen blev inte alls som planerat. Först trodde jag det bara skulle bli lite hemmamys med Jennie, med lite chips och choklad, men så kommer hon med två vinflaskor och lite cider. Men det hade vi ju till chipsen och chokladen, så blev det massa skoj och prat och skratt. Sedan helt spontant sticker vi ut på krogen och dansar lite. Vi mötte hennes kompis. Det blev ett par cider där på krogen och fick ofta ta några klunkar av en annan slags drink. Det blev då ingen bra planerad fredag men det lyckades bli en jättetrevlig kväll ändå.
Igår morse var inte så rolig. Blanda vin, cider och sprit kanske inte är det bästa så den bästa förmiddagen hade man inte, och på kvällen skulle man på en annan hemmafest. Kunde inte bestämma mig om jag skulle gå eller inte för jag var trött och mådde inte bra. Men det blev bättre mot eftermiddagen. Så jag bestämde mig för att gå.
Först blev det middag hemma hos brorsan, vem jag inte har pratat med på länge eftersom det varit så mycket med plugget. Men gott med mat var det! Sedan var han schysst och skjutsade mig till festen, klockan var då 6.
Det var en hel del folk där, lite nya som man tjatade med. Men gud så trött jag var under kvällen, kände mig som ett ganska dåligt sällskap. Men det var trevligt ändå! Vi beställde även hem pizza senare under kvällen, blev besviken på min kebab! Det ska vara nötkött och inte fläskkött!

Jag GICK hem strax efter 12 och det tog mig 35-40 min att gå hem. Fin kvällspromenad. Men det slöt med att jag ringde upp underbaraste norsken som fick prata med mig sista vägen hem för jag blev lite rädd.
Så idag har man legat i sängen halv dagen och suttit och sett One Tree Hill, och för en lite stund sedan såg jag The Blind Side. Det var en fin film!
Ringde även upp pappa eftersom det är fars-dag idag. Han tackade för kortet som min syster gav honom från mig. Det uppskattades tror jag! :) Sedan blev det lite prat med mamma, men det blev bara en liten stund för dem skulle sticka till morföräldrarna. Fatta att jag blev besviken då, för jag ville också följa med! Men sånt kan jag inte längre! Det är trist! Men det är bara en månad kvar tills jag är på ön igen, i två hela veckor!! LÄNGTAR!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback