I am walking on sunshine

2010-03-13 @ 20:18:02
Tog en promenad tidigare ikväll och det var helt underbart. Tog på mig stövlarna halv 5 och begav mig ut på en uppfriskade långpromenad. Jag bestämde mig för att jag även skulle se solnedgången. Det var fantastiskt. Satte mig på en sten på stranden och satt där i 20 minuter för att se solen försvinna bakom horisonten. Höra vågorna slå mot stenare i vattnet, höra vinden susa i öronen. Låter förmodligen klyschigt, men det är sant.

Det var riktigt mysigt. Synd bara att man inte hade någon att dela den känslan med just då.

















Och nu sitter väl de flesta och ser på Melodifestivalen. Jag känner på mig att det kommer bli ett rent skräll när vi får veta vem som vinner. Det slår aldrig fel! Det kommer bi så fel! Folk kan inte rösta!
Sitter med godiset i knät och mumsar med hela munnen full av olika sorter...




Visst är pappskålen sööwwt?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback