De satte sina spår

2010-03-04 @ 19:59:44
Satt hela eftrmiddagen och såg tv. Pappa fick två filmer i julklapp som jag tog tillfället i akt att öppna. (De var fortfarande osedda). Jag var seriöst på god väg att börja gråta när jag såg den första. Fruktansvärd!
Män som hatar kvinnor
Jag blev så himla äcklad av att se den, men den var sjukt bra. Men den var så förbaskad hemsk och grotesk. Såg även den andra filmen av trilogin, Flickan som lekte med elden. Nu vill jag bara se den sista. Tråkigt att jag inte hade den nu för det blev så spännande. Jag är egentligen inte så förtjust i svenska filmer, men dessa tilltalade mig på något sätt. För mig känns ibland svenska filmer så löjliga, men inte dessa. Dessa blev definitivt omtyckta av mig.

Jag, det lilla tv-freaket ska nu se Vampire Diaries. Jag ser vad som helst och fastnar för hur många olika program som helst. Såg att Gossip Girl börjar på söndag igen. Hoppas jag hinner hem tills dess bara eftersom jag jobbar. Kanske det får mig att sätta eld i baken och se till att bli färdig med stängningen snabbt.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback