Vecka 23

2010-06-19 @ 00:26:52
Jag kan väl försöka kortfatta lite vad som hände under den här veckan. En helt underbar vecka om jag får säga det själv. Jag nämnde förra året att jag träffade en kille på krogen som bodde i Norge och ni kanske inte tror mig, men han kom faktiskt på besök. Han bodde hos mig hela veckan. Jag var verkligen jättenervös inför hans visit. Men det släppte nästan genast när jag hämtade honom vid flyget. Så vi har varit tillsammans under denna vecka. Myst, varit på bio, gick nån enkel promenad. Jättetrevligt. Han fick dessutom träffa mina vänner och festa lite grann med oss. Jag hoppas han hade det trevligt med oss. Han åkte på lördagen och det var inte speciellt kul. Jag saknar honom redan. Han gjorde ju dessutom en helt underbar sak också. Han skickade bud med blommor. Men jag visste självklart inte om det förrän jag hämtade dem vid bussen och öppnade dem hemma och fick läsa mig till vem det var ifrån. Det var gripande. Så det blev ganska sorgset den helgen. Men det har funkat rätt bra än så länge. Saknar honom dock. Ja, nu får ni se lite bilder från veckans gång.





































Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback