Saknar varje morgon

2010-06-21 @ 11:17:59
Gjorde ett samtal för lite mer än en timme sen som kostade mig 4 kr minuten. Men det var det helt klart värt, för det var en röst jag saknat att höra! Fick äran att väcka sömntutan! Vill kunna göra det varje morgon. Men då är man nog pank efter några gånger. Hehe.

Jag har inga speciella planer för dagen, eller hela veckan för att vara exakt. Inget arbete på en hel vecka nu, vilket är lite tråkigt, för jag vill jobba. Jag vill se mitt schema för juli nu! Jag hoppas att jag inte blir alltför besviken.

Några saker som jag skulle kunna göra idag är att kolla på lägenhet då jag förhoppningsvis flyttar till Borås till hösten. SNÄLLA, jag vill så gärna komma in på högskolan där. Jag känner mig väldigt positiv till antagningen, jag tror faktiskt att jag har stor chans att komma in. Men man ska väl inte alltid ha FÖR HÖGA förväntningar. Men självklart hoppas jag!

Sedan ska jag läsa boken, som jag nämnde igår.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback