Jag har tagit studenten

2010-06-04 @ 22:34:43
Igår var en helt fantastisk dag! Jag har aldrig varit med om något så underbart som igår! Dock lite tråkigt att man var tvungen att splittras från klassen man vart med i 3 år nu. Lite sorgset!
Jag kan ännu inte sätta mig in i att jag faktiskt är fri från skolan nu.
Min syster ställde en fråga tidigare idag: Hur känns det nu att vara arbetslös?
Gud, ofta man vill höra det liksom. Så nu är man på den marknaden. Blää! Hemskt och overkligt att höra.

Tänkte nu visa lite bilder från gårdagen




Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost

Champagnefrukost



Champagnefrukost







Studentvagnen - Popcorn

Sp07a <3

Utsläppet





Pappas lilla flicka tar studenten

Jag och syster

Jag och mamma



Jag o Freddy

Popcornvagn





Kommentarer
Postat av: Crew - BLOGGTRÄFFEN 2010

Hej!



Vi vill tipsa om BLOGGTRÄFFEN 2010 som kommer att vara i almedalen den 15 juli! Kom dit!



Kolla http://bloggtraffen.blogg.se för med information och osa till eventet via fecebook!



KRAM

2010-06-14 @ 15:18:05
URL: http://bloggtraffen.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback