Fika i Stenkyrka

2010-06-29 @ 20:33:57

Idag har varit en helt underbar dag. Har hunnit med väldigt mycket faktiskt. Först vaknar man vid 8, blev chockad själv att jag steg upp då. Annars brukar man ligga kvar lite extra och försöka sova lite till eftersom man är ledig. Men steg upp, drack lite te. Lade mig sedan ute i solen en timme. Sedan dags att hoppa i duschen eftersom jag skulle äta lunch med Mikaela på stan och sedan dra vidare till Frida och fira henne eftersom det är hennes födelsedag idag (grattis).

Mikaela kom hit runt 12 och då åkte vi tillsammans in till staden och åt varsin matig macka på Ringduvan. Tur att jag hade kontanter med mig för deras kortläsare fungerade inte. MEDGES EJ visades på displayen. Gott var det ialla fall (gud vad jag blev sugen på vatten nu).

Hämtade upp Josefina vid halv 2 och drog vidare mot Stenkyrka, inte lätt att hitta eftersom det var hundra år sen jag var där (en gång dessutom). Minnet var inte starkt! Så det blev en extra sightseeing av en bit av STORA Gotland. Hittade dit till slut. Där bjöds på kakor och tårta; jordgubbstårta och cheesecake. Mums! Sedan mycket prat och planering när vi ska hinna ses eftersom alla jobbar. Bra att vi håller ihop hörni!

Jag kom hem efter sex ställde mig vid spisen och stekte upp kyckling som fanns i kylen. Värmde upp lite currysås från igår och åt. Gott!



What has happened to you?
I don't like this side of you.....
I am worried
You tell me not to, but it's hard not to, when you are like that.
I really don't like that side of you

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback