19 juni 2010

2010-06-19 @ 21:42:05
Nu känner jag att jag kommit ifatt mitt liv. Nu, förhoppningsvis kan jag blogga som vanligt. Hoppas jag kan ha något att skriva om.

Idag har man varit på jobbet. Har varken varit stressigt eller lugnt. Något sådär mitt emellan och det är skönt. Det var ett tag sen jag jobbade en lördag. Hmm, minns knappt! Arbetade 11-16, kom därifrån halv 5. Kommer hem och så är det att börja arbeta igen. Mja, arbeta och arbeta är det kanske inte. Men det krävde energi. Vi håller på och byggerpool och man kan väl säga så här att det inte är så enkelt att bara montera ihop den. Vad fasen hålen till skruvarna stämmer ju inte överens. Vi var nog arga allihopa.

Höll på därute i lite över 2 timmar. Orkade inte mer eftersom inget fungerade längre. Det fick gubbarna då ta hand om. Gick sedan in till grannen och gav hennes katt mat, eftersom hon själv är borta över helgen. Älskar verkligen den katten. Vilket jag säkert sagt flera gånger förut.

Nu tar jag det lugnt framför tv:n. Mina ben värker som bara den. Orkar knappt stå! Usch vad gammal man börjar bli då! Inte bra

Imorgon är det jobb igen, 12-18. Då är det dessutom jag som stänger. Fick inte så mycket jobb nu i juni. Lite besviken över det. Får väl mitt schema för juli månad nästa vecka och jag hoppas det ser mer ut än vad det gjort nu. Mycket vill jag ha!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback