Nytt linne beställt från Kan Dee

2010-07-01 @ 16:14:52
Beställde nyss hem ett nytt linne från Kan Dee. Jag var illa tvungen till det, det låg och väntade på mig. Mitt favorittryck på en hur snygg modell som helst. Ett linne med brottarrygg, hur kan man motstå det då? Det gick inte. Satt och tänkte mycket på det i förmiddags på om jag skulle beställa det eller inte, och jag kunde inte låta bli. Det var nått som jag INNERLIGT ville ha. Så nu är det i alla fall beställt. Nu är det bara att vänta, hoppas jag får det nätsa vecka, för det är ett perfekt strandlinne.

Dagen har sett ut så att man solat mestadels, sedan ganska nyligen tog jag en dusch. Fick bort all sololja. Det blir verkligen kladdigt.

Strax....eller om någon timme ska jag in till stan. För ikväll blir det bio, Eclipse. Gud så man har väntat. Vi blir ett sällskap på 4-5 personer. Det är jag, syster, Anna och hennes syster. Sedan blir det nog en till, en kompis till Anna. Roligt när man blir fler.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback