Jag flyttar till Borås

2010-07-19 @ 10:49:23
Det har hänt mycket nu under två veckors tid. Norrbaggen har varit här igen och stannade hos mig i 2 veckor, han åkte hem i lördags i stormen. Vi har varit på stranden, i stan, jobbat har jag även gjort, tagit premiärdopp i poolen (som vi badade i nästan varje dag efter det), varit ute med vänner, ätit pizza, varit på MAX (han är besatt av MAX), varit på bio och myst hemma om kvällarna, förutom att jag ofta somnade i soffan runt 23 varje kväll. Men det har varit riktigt mysigt.
I måndags fick jag även beskedet på att jag kommit in på högskolan. Så i höst läser jag till civilekonom i Borås. Det ska bli riktigt spännande. Nu håller jag på att få tag på en lägenhet. Det finns en som jag skickat en anmälan på och jag hoppas på att jag får den. Helt perfekt vore det! Jag flyttar snart! Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du!

Kolla gärna in bilden här:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711 och lägg gärna en röst. Det skulle vara jättesnällt av dig om du röstade. Just din röst betyder mycket. :)



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat. :)



Tack på förhand.

2010-07-21 @ 19:03:18
URL: http://www.hallgreen.blogg,se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback