Exciting afternoon

2010-07-02 @ 13:10:34

Det väntas en spännande eftermiddag idag. Först kommer Mikaela och hämtar upp mig, då åker vi vidare in till staden och strösar runt där tills vi ska möta upp 3 andra brudar vid halv 4. Därefter ska vi alla på fotografering. Så alla ska ha med sig 3 outfits. Håret får vi fixa själva där, men sminket gör dem där. Det ska bli riktigt skoj. Det var dock svårt att välja vad man ska ha på sig. Jag har kommit underfund med att jag inte har nånting överhuvudtaget (även fast garderoben är FULL med kläder) men inget som passar en sån här tillställning. Jag vill ha massa nytt!

Men jag har lyckats skrapa ihop 3 outfits. Men skor var värst. Får se hur det blir med den saken. Kanske blir barfota på några foton.

Ikväll väntas även kanske en utgång. Tur att då har man sminket redan klart och så kan man välja en av de outfits man har vid fotograferingen. Så vi får se hur det blir med det.
Trevligt trevligt

Ha en bra fredag :)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback