Only positive thoughts

2010-01-13 @ 17:33:51
Hade en sådan underbar dröm inatt! En sådan som man vlli ska vara sann (till viss del). Allt var dock inte riktigt realistiskt, men det hade ett syfte. Det kanske var ett tecken att jag borde göra det snart? Ska jag åka eller ska jag inte? Väldigt långt och lite dyrt dock....Hmm, jag får tänka på saken..!
Men drömmen slöt hastigt på grund av att den jäkla väckarklockan ringde! Aahh, mitt i det mysigaste som hände. Fy så arg jag blev!

Skolan var mycket lugn idag. Började dagen med religion (nystartad kurs för terminen). Jag tycker faktiskt det är ganska intressant. Får hoppas att det kan bli det också. (Jag kan faktiskt vara positiv). Sedan hade jag matte, ganska svårt, men det känns bra där också. Därefter, vid halv 1 trodde vi (jag, mikaela o denise) att vi hade möte med vår lärare om projektarbetet. Men vi kom på att vi inte hade så mycket att säga och att vi tar mötet nästa vecka istället.

Så fram till klockan 2 satt jag och räknade matte i bibblan, sedan tog jag bussen hem halv 3. Bussen var smockad som vanligt, jobbigt! Oftast lika full!

NU ska jag FÖRSÖKA börja med svenskan. Mm, vi har redan fått mycket att göra där. Tidspress?? - JAAA!
Jag vill inte. Men som tidigare: Jag ska vara positiv. Sen så ska jag också försöka komma i säng tidigt så att jag inte är så trött på mornarna. Imorse ville jag verkligen inte stiga upp. Trodde jag skulle skaka ihjäl av kyla! Kallt!
Och inatt hoppas jag att min dröm kan få fortsätta där den som hastigt slöt i morse!
Åååhh!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback