Jag är så glad

2010-01-06 @ 12:34:02
Ja, det gick bra!
Åhh, jag var så nervös innan. Men det var hur kul som helst när jag fick veta vad som blev.
Jag ska dit två måndagar förmiddagar innan skolan och lära in mig rutiner som jobbet kräver. Det ska bli så kul och spännande. Ser verkligen fram emot det!
Sen så kommer jag få komma dit nån kväll och se hur det går till. För de är dem tiderna som jag kommer få. Sen så blir det helger också...Och när jag lärt mig allt får jag nog vara kvar i sommar också.
Åhh, det skulle vara helt perfekt

Lycklig!!? - JAAAA!

Kommentarer
Postat av: Carola

Lilla vän. Du måste ju säga vart det är!! (o= Nyfiken blir man ju annars. hmmm.

2010-01-06 @ 16:56:13

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback