Have I told you this...

2010-01-15 @ 21:30:32
Varit i skolan som vanligt idag. En helt okej dag faktiskt. Dagens höjdpunkt var ju då vi åkte pulka med klassen vid Tallunden. Skitkul! Jag har inte åkt pulka på flera år. Men det var verkligen grymt roligt!

Åkte direkt hem efter skolan och började städa. Jag ska ha middag för tjejerna imorgon kväll. Ett litet födelsedagskalas för mig, så jag måste jag ju ha det fint hemma. Det var ju som rena bombnedslaget. Så nu åkte alla julsaker ner. Jag orkade inte ha dem uppe längre. Och nya gardiner har kommit upp. Strukna och fina, :)

Jag har ännu inte bestämt mig vad jag ska ha till efterrätt. Jag tänkte kika lite på det nu faktiskt. Jag vill ju ändå ha något gott jö.

Jag vet inte om jag sagt det, men jag fick en laptop i födelsedagspresent av min familj. Det var riktigt skönt. Det blev bara det i år. Men jag är helt nöjd, jag kunde inte ha önskat mig nånting bättre. Jag har velat ha en väldigt länge och nu har jag äntligen det. Det känns riktigt bra. Jag blev så glad när jag fick den. Jag fick den en vecka innan min födelsedag eftersom min pappa tyckte det på grund av att han ville ha sin dator för sig själv. Ja, så nu behöver jag inte sno hans längre och sedan lämna tillbaka den. Haha
I HAVE MY OWN!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback