En annan lördag i mängden

2010-01-23 @ 22:54:43
Vaknade tidigt idag. Eller tidigt och tidigt var det inte, men jämfört med när jag gick och la mig så var det tidigt upp. Jag kunde helt enkelt inte somna om. Jag hade annat i tankarna.
Jag har blivit lätt irriterad på vissa saker som jag inte kan sluta tänka på och det gör mig trött.

Men ändå drog jag mig upp istället för att ligga och dra mig i sängen. Såg lite tv och hoppade sedan in i duschen. Det var ruskigt kallt som vanligt precis i början och när man ska stiga ut. Brrr!
Sedan åkte vi in till stan och handlade.
Jag träffade Josa, Bella och Carro strax efter halv 2 (jag var lite sen.) Vi tog en fika på Ringduvan och det var rätt mysigt. Jag tog bussen mot Vibble vid halv 4, där väntade mamma och pappa.

Ikväll blev det kycklingsallad och till efterrätt blev det hallonpaj med choklad. Mums! Vi satte i en film, men jag somnade för att jag var så trött men nu är jag rätt pigg igen. Jobbigt! Jag funderar dock på att lägga mig, men det är något som håller mig fast här. Även fast det inte ÄR något här.  Vänta......


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback