BAD headache

2010-01-14 @ 19:48:47
Huvudvärken vill verkligen inte släppa. Det hjälper inte hur mycket jag än vilar. Jag har inte pluggat nånting idag sen jag kom hem. Jag har inte orkat! Somnade i soffan vid halv 7-tiden och sov en halvtimme. Jag orkar inte bli sjuk nu! Men den här huvudvärken stör verkligen min motivation till att sätta igång med pluggandet. HUr ska det här gå? Den har ju hållt i sig i snart en vecka, hur länge till tänker det här fortsätta. Jag har inte tid med det!

Ska vila en stund till nu, sen så ska jag rökna lite matte, så jag kan låtsas att jag pluggat lite.

Skönt med fredag imorgon. Ledig! På lördag ska jag ha middag här hemma hos mig med alla tjejer, på grund av att jag fyllde år i söndags (även fast det inte kändes så). Det ska bli mys! Nu ska jag bara få plats med 11 pers här

Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback