Vart är mitt hjärta?

2010-02-06 @ 20:23:07

Det här är det värsta som har hänt mig och jag har aldrig blivit så sårad förut. Killar är inget att ha, de bara leker med ens känslor och det vet jag säkert nu.

Jag har anat att det här skulle hända, men jag har inte velat förbereda mig inför det. Det ångrar jag nu. Men den nyheten kom så hastigt att jag direkt hamnade i storgråt. Jag fick ingen luft! Så har jag aldrig känt förut. Jag önskar att jag kunde ha varit mer förberedd på det.

Här har man blivit pressad för att ses, men när jag äntligen gett med mig och gärna börjat planerat så blir man dissad.  
Det jag hatar mest och det som sårat mig allra värst är att jag fick falska förhoppningar. Det är inte rätt!
Arg, besviken och ledsen!
Grät i bilen på väg in till stan igår och det var inget jag heller kunde gömma för mina vänner.

There is now a hole in my chest where my heart used to be
Det kommer ta ett tag innan det blir fyllt igen och hur det ska gå till vet jag inte. Jag har svårt att tänka på något annat nu.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback