Spara spara spara

2010-02-19 @ 21:37:29
Suttit med fönstret uppe nu i 5 minuter och funderar på vad jag kan skriva. Jag kände inte alls för att skriva, men några ord ville jag få ned.

Det är då fredag och helgen är här. Dock kommer helgen rusa förbi för den är helt fullspäckad. Idag jobbade jag efter skolan och fram till 19. Det gick mycket bra. Ska även jobba på söndag. Och bara där försvinner en hel dag. Imorgon ska jag på "kalas" hos en kompis som har fyllt åt. Vi får se om jag kommer kunna ta mig dit eftersom det sägs att det ska bli oväder nu i helgen. Där försvinner även en dag.

Bara en vecka kvar och sedan sportlov, det ska bli riktigt skönt, men varför känns det alltid som att man inte har något val än att även plugga då?
Det är däremot inte kul. Men jag ska nog se till att få jobba lite då, för nu ska jag spara så mycket som möjligt till Stockholm och Borås. Ska försöka hitta en studentklänning. Det är nära!

Jag är mycket trött nu, funderar seriöst på att gå och lägga mig. Men ska nog se sista avsnittet på the OC, säsong 4 först.

Ha en trevlig helg

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback