Snart myskväll

2010-02-04 @ 17:40:07
Fredag imorgon och hur skönt är inte det. Jag slutar även tidigare imorn och det är ett stort plus i kanten. Vi ska åka skridskor imorgon bitti och det ska bli rätt kul, hoppas det inte kommer göra ont i foten på grund av att skridskon kommer att klämma mot mitt ajaj!

Idag har varit en vanlig dag i skolan, nästan. På eftermiddagen blev det ett besök på fornsalen. Rätt drygt. Kul att vi fick leka lite sen i fenomenalen. Jag och Josefina gick sedan tillsammans på Öster en stund och hon väntade med mig. Jag väntade på Anna. Så en liten stund på stan blev det idag också.

Snart så ska jag in till stan igen och då ska jag och några till hyra film och ha lite mysigt.
Först ska jag ta och äta lite mat, för nu är jag hungrig. (JAG HATAR SKOLANS POTATIS)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback