Give me control

2010-02-17 @ 22:35:41
Dagen har rusat förbi i ilfart. Har man ens hunnit tänka på den tid som varit? Tveksamt.
Gick upp kvart över 6, åt frukost, tog bussen klockan 7 till skolan. Hade redovisning på religionen (skönt att ha det avklarat) och därefter matte där vi fick räkna vidare. Det märks att det börjar bli sjukt svårt nu. Fattar verkligen inget ibland känner jag en viss panik att jag bara vill börja gråta. Hade projektarbete sen, men vi i gruppen bestämde att vi skulle jobba enskilt idag, så jag åkte hem halv 1 och jobbade lite. Det var skönt att komma hem lite tidigare. Har även suttit med matten nu ikväll, men i helhet gick det inte så jättebra som jag önskade. *Suck* för det vissa gånger.

Men ska snart ta och gå och sova. Ganska trött som vanligt. Jobbade även igår kväll. Men glad att det inte blev så sent (vi var två som stängde istället). Fast ändå trött idag. Inget hjälper.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback