Enough pressure

2010-02-07 @ 11:08:41

Uppe halv 9 på en söndag morgon. Inte det första jag skulle ha gjort egentligen, men var tvungen eftersom jag ska in till jobbet idag. Okej, inte förrän klockan 12, men var tvungen att stiga upp för att duscha och plugga matte. Vi har prov imorgon och jag känner mig lite stressad eftersom jag inte kommer hinna plugga så mycket idag. Jag ska även stänga själv för första gången ikväll och jag kommer säkert inte därifrån förrän runt 7 skulle jag tro. Det blir att skynda sig hemåt efteråt!

Åt precis lite rester från igårkväll. Pizza. Så jag tror jag ska klara mig till ikväll nu. Hoppas det blir ganska lugnt på jobbet. Är tillräckligt stressad så det räcker.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback