Slitna toppar och död ton

2010-12-21 @ 20:32:18
Jag är så himla sugen på att klippa av mig minst 10-15 cm av håret och tona det i en kastanjebrun färg (brunt med lite rött), men att klippa av så mycket vågar jag inte, nu när jag äntligen har så långt! Men det är så slitet och är bara i vägen! Jag vill ha lite färg för det är så tråkigt! Fast...alltså, lägga ut 1200 spänn på det vet jag inte. Det är mycket pengar för en fattig student! Och nu när jag kommer jobba lite mellan jul och nyår så vill jag nog inte använda upp nästan alla pengar på att gå till frisören....
Jag har ångest! För nu vill jag göra något med mitt hår. Jag har inte varit hos frissan på ett halvår. Senast var när jag klippte mig inför balen i slutet av maj och det är väääldigt längesen.
Kanske är det dags för en förändring? Jag har faktiskt önskat mig det i julklapp, men hur stor är chansen att jag kommer få det...Hmm, men om jag inte får det så kan jag alltid önska mig det i present? Det är ju trots allt min födelsedag snart dessutom :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback