Hinner inte mer idag

2010-12-27 @ 13:08:27
Så har man varit lite flitig idag. Jag antar att det får räcka då jag sticker iväg om en stund. Ska hämta upp Anna vid bussen så drar vi vidare in till staden och tar en lunch.
Jag har skrivit färdigt min reflektion i en kurs och har skrivit på mitt framförande i redovisningen i samma kurs. Vet om jag kan säga att jag är nöjd, men det är det bästa jag kan åstadkomma nu. Jag orkar inte fokusera mer på reflektionen. Den får vara så som den är nu. Imorgon hoppas jag hinna med mer mikro.
Idag hinner jag då inte mer eftersom jag ska träffa Anna om en stund och så ska jag jobba i eftermiddag/ikväll. Usch vad trött man kommer vara när man kommer hem!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback