1 ½ dag

2010-08-21 @ 22:38:29
Plockade isär min bokhylla idag, vilket nu gjorde att rummet ser gigantiskt ut. Man kan inte förstå hur mycket plats det känns som att det skapas när man ändrar nånting. Så nu är det ett stort enda hål mitt i rummet. Jag har packat ner nästan alla mina kläder i kartong och sedan i en bag, som följer med mig på måndag, resten kommer ju om två veckor. Så en stor bag med kläder, en liten låda med småsaker och en papperskasse med lite nödvändiga kökssaker (som kan behövas om jag får flytta in tidigare) kommer att följa med mig på måndag. Lite finns redan stående där så allt kommer i alla fall inte på en gång. Så jag har ju saker som jag kan packa upp om jag nu får flytta in tidigare, vilket jag hoppats på att jag får. Så om en vecka kanske jag bor I MIN EGEN LÄGENHET! Ofattbart alltså!
Nu kommer det kännas på riktigt att jag börjar bli vuxen.
Nästa vecka väntar även andra äventyr då det är massa aktiviteter för alla nya studenter. Dem ska jag gå på! Kul att få lära känna nya människor som inte har någon aning om vem jag är! Nu ska man bara ge ett gott intryck! Så det ska bli intressant.
Har suttit och pratat mycket med min syster nu ikväll dessutom. Mycket nu eftersom vi skiljs åt ett tag :( Det blev en bamsekram när vi sa byebye

Imorgon är jag bjuden till Josefina på frukost. Det blir vårt sista möte på jättelänge. Så det kommer bli vårt avsked! :( Men jag hoppas absolut att hon kommer och hälsar på mig, för hur kul vore inte det!!! :)
Jag undrar om det kommer kännas av när vi säger Hej Då till varann imorgon?
Detta är hur det ser ut just nu. Allt som ska med är praktiskt taget nerpackat, bara lite till ska med. Så allt i hörnet ska med. Men det som följer med på måndag är då den röda bagen, och en vit låda som syns i bild.
Jag bjuder på denna, som också är från idag.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback