Min nya hemstad, Borås

2010-08-24 @ 11:35:09
Sitter just nu i brorsans lägenhet i Borås. Sov inte så bra inatt för att det var kallt och att jag varit alltför spänd inför flytten och allt. Men det känns riktigt bra.
Borås gav en inte ett speciellt bra intryck då man vaknar, ser ut genom fönstret och det ösregnar. Men jag har gett mig in på det själv. Bara att vänja sig :)
Jag ska bege mig ut på en upptäcktsfärd själv sen, för brorsan och hans tjej ska iväg, så vi får ju hoppas att jag inte går vilse. Men jag har min karta i väskan, mohahaha! Man får vara modig och fråga efter vägen om man är totalt lost, så svårt ska det väl inte vara. Jag får se om det blir nån aktivitet med högskolan ikväll. Grillning står på schemat, men jag har inte bestämt mig. Men det lutar mot ja, det kan säkert bli jättekul och bra att träffa nya människor. Nyttigt!
Nej, nu ska jag frysa lite till, för det är kallt här i regniga Borås :)
Ha det

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback