Ledig dag skall tillbringas med Anna och syster

2010-08-18 @ 23:33:19
Dålig uppdatering hela sommaren. Men vad kan man begära när man inte haft tid med det. Det har varit mycket jobb så då har man inte ens haft ork att skriva ett kort inlägg som går att skriva på bara några minuter. Men måste försöka uppdatera mer nu när jag flyttar för att låta mina vänner läsa hur det går för mig :)
Det har inte hänt så mycket på senaste tiden förutom att jag packat inför flytten. Jag flyttar om bara 5 dagar.. Ojoj! Men kan säkert inte flytta in i lägenheten förrän slutet av nästa vecka (om jag har tur). Längtar!
Det blir ett stort steg för mig att flytta hemifrån. Till en helt ny stad på andra sidan havet.
Idag sprang jag en bit (har faktiskt varit hyfsat duktig och varit ute varje dag i nu 3 veckors tid. Det känns riktigt bra.) Sen så blev det spontanbakning efter lunchen. Bestämde mig för att överraska mormor o morfar med muffins. Det blev mycket glada över det. Gött var det också :)
Imorgon blir det en halvdag med Anna, vi har knappt setts på hela sommaren, så vi måste ju göra nått innan jag sticker. Så det ska bli en dag i stan sen så bär det av till tofta och nymans för lite pizza. Senare på kvällen blir det bio med min syster, då ska vi se Inception.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback