Hej då Gotland

2010-08-23 @ 11:24:23
Om bara några timmar sitter jag på båten påväg mot Oskarhamn, och sen vidare mot Borås.....Min nya hemstad för 4 år, eller på obestämd tid. Det kändes konstigt att säga, men sant och helt underbart. Det ska bli så fantastiskt. Ännu är det ännu lite pirrigt och nervöst för att snart bor jag inte här längre.
Jag har packat färdigt mina saker, det enda som inte är nedpackat är min tandborste, och självklart min dator, för den har jag ju i knät, och självklart så hänger den ju också med. Nu händer det verkligen. Gud jag har så många tankar inför det här. Jag hoppas att det kommer gå bra och att jag kommer stortrivas, men det tror jag faktiskt.
Nu säger jag hej då.....for now! Men jag berättar hur det har gott imorgon. Även imorgon blir det en upptäcktsfärd i staden Borås. Måste ju lära mig vägar till och från skolan såklart. Roligt roligt!
Nästa gång jag skriver är jag en Borås-Bo! :)
Hej då Gotland

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback