Ge mig måndag

2010-08-20 @ 21:46:47
Dagarna närmar sig sakta men säkert. Dock är jag väldigt ångestfull att jag faktiskt lämnar Gotland på måndag, för Borås. Det finns så mycket man lämnar här på ön. Och mycket kan man lämna bakom sig och få en helt ny start i en helt ny stad. Det är det jag ser mest fram emot. Allt ska bli extremt spännande, det är oerhört pirrigt. Nu ska jag bo själv, ta hand om mig själv, köpa mat till mig själv, laga mat varje dag (ungefär) och med den fantasin jag har när det gäller mat är inte särskilt bred. Hmm, hur ska det gå? Leva på nudlar kanske??
Bokhyllan i rummet är praktiskt taget tom, några saker som jag kommer använda ända fram tills avgång får självklart stå kvar. Men imorgon måste jag flytta sakerna för att jag ska plocka isär bokhyllan eftersom den om två veckor ska fraktas upp av föräldrarna. Med dem kommer även sängen, byrån och tv-bänken, samt det sista av kartongerna.
Lådorna i tv-bänken är tömda och snart även i byrån. Det är verkligen inte lite saker som jag har. Det är svårt att veta vad man EXAKT behöver, men jag känner att jag behöver det jag har packat ned. Mycket har jag packat ned i andra lådor som stannar här hemma.
Bara 3 dagar kvar nu! :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback