Igår fredagsmys hos Josa

2009-09-12 @ 14:30:40
Det blev från en tråkig hemmakväll till en mycket trevlig idol-myskväll hos Josefina. Fick frågan kvart i 7 om jag hade lust att komma dit. Jag tvekade inte en sekund. Vem väljer en tråkig hemmakväll framför myskväll med två underbara tjejer (+Josas bröder). Det var ett bra avsnitt av idol, fick några nya favoriter och framförallt då en gotlänning gick vidare. (ni fick ju också en liten glimt av Gotland, ni som inte varit här och har sett hur det ser ut)  Blev ni lockade av ön (där jag bor)?

Under kvällen lyssnade vi även på lite musik och pratade. Jag och Josa kollade lite på balklänningar och jag åkte inte hem förrän runt 12. Det finns verkligen så oerhört många underbart fina klänningar! Jag har faktiskt nog bestämt mig för en plommonlila färg på min klänning. Med lite röd ton i den lila färgen, skulle jag passa i det tro? Jaa, jag vill att det ska passa.

Åhh, nu ska jag ta mig i kragen och nog göra en storstädning här. Det ser bedrövligt ut. Det är så mycket grejs överallt att jag inte vill vara här bland alla berg av saker. Nää, liten rensning bland saker vore nog också en bra idé!
Vad ska ni göra idag/ikväll?

Här, ikväll, får det bli mys hemma. God mat, någon bra film man kan sitta spänd inlindad i en filt framför. Det låter bra! Men vilken film jag ska se vet jag inte (det kanske inte ens blir nån), får se!

BTW, nu kan jag äntligen höra Jennie Abrahamsson på Spotify! Yay!
Ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej där :) Tänkte bara berätta att om du följer idol så finns det en blogg som du kanske vill kolla in och följa, vem vet :) Den har med idol att göra. Adressen är http://www.mariasidolblogg.blogg.se

2009-09-12 @ 15:11:59
URL: http://mariasidolblogg.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback