Vad är då problemet?

2009-10-26 @ 17:41:24
Helt underbart, men är ändå totalt slutkörd. Hade sovmorgon till kvart i ett så jag sov till efter 10, tog bussen halv 12. Det var jätteskönt. Men jag var ändå trött när jag kom till skolan. Gäspade var och varannan minut. Treakortet köpte jag idag också. 150 spänn där. Så nu kommer man typ in gratis på Hamnplan och har vissa rabatter med kortet. Känns soft! Undrar hur mycket jag kommer använda det?
Första treafesten är på torsdag och temat är Halloween. Jag kommer förmodligen inte vara utklädd, för jag har ingen lust och har en så dålig fantasi på utstyrsel. Får se hur det blir.

Matte hade man till halv 4. Hade lite genomgång om derivatans definition. Så nu ska jag gå och plugga lite med det så man kommer ifatt lite.

Jag fick även min telefonräkning idag och mamma blev typ sur på mig för att den var ganska hög. Jag betalar ju den så vad har det med saken och göra. Visst det är lite kärvt med pengar ibland. Men jag betalar ju den, så det är väl inga problem då....??


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äsch du kan berätta om min räkning så kanske hon lugnar ner sig lite;)

2009-10-26 @ 18:03:04

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback