Ta dig samman och njut

2009-10-12 @ 22:41:03
Lugn. Sansad. Drömmer mig bort. Funderar.

En dag som först börjar med lite matte, som sedan leds till matteprov. Det tog 1,5 timme och kunde därför åka hem en timme tidigare. Skönt. Kom hem, gjorde i ordning en varm kopp te och åt en banan. Satte mig och såg förra veckans avsnitt av Grey's Anatomy. Därefter en liten stund uppsatsskrivning och tv-tittande, Buffy och vampyrerna. Jag har säkert nämnt det för er tidigare, men det var en serie som jag följde när jag var yngre. Nu när den går igen, kan jag inte motstå att se på det igen.

Till kvällsmat blev det kakor, läsk och tårta. Det blev tyvärr ingen klok kvällsmiddag för vi stack iväg och firade en födelsedag. Därför blev det en annorlunda middag ikväll. Imorgon ska vi testa något nytt. Hoppas det kan bli gott.

Sitter nu avslappnad och njuter av "innan läggdags" - musik. Har ni hört Robin Bengtsson's version av Mercy!? ganska bra faktiskt. Det får bli sista låten och rad här och nu.

Gonatt

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback