Nya andetag

2009-10-11 @ 23:04:54
Söndag - pluggdagen

(hur har ni spenderat er söndag?)

Matteprov imorgon igen, som jag vill få bra på. Vissa stunder känns det bra och andra inte. Just nu vet jag inte vad jag känner. Lite blandat. Men mer åt det bättre hållet. Fast jag ska plugga lite imorgon också innan provet.

Så skönt med höstlov snart. Bara en vecka kvar, sen en vecka ledighet. Jag har lust att åka upp och hälsa på någon, men för det första så har jag inte råd och för det andra vem ska jag åka till? Kan det inte bara bli lite spontant? Det hade varit rätt så kul ändå.

Nää, nu ska jag inte tänka så mycket mer. Ska nog strax sova. Upp tidigt imorn, duscha, plocka ihop böcker, åka till skolan, plugga lite, matteprov och sen hem. TA DE LUGNT! Mhm..

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback