Jag tar mig nu tiden....

2009-10-05 @ 21:34:02
...att skriva! Hur längesen är det nu? Säkert en evighet. Ni anar inte hur jobbigt det har varit i över 2 veckor nu. Jag har inte känt eller haft någon lust att blogga. För det har inte varit något att skriva om. Det enda jag förmodligen skulle nämna är vilket helvete jag har. Men vem har inte det ibland! Jag måste tänka positivt, det är 7 månader kvar tills jag står där på vagnen och skriker: Jag har tagit studenten!
DET ÄR MITT MÅL!
Sen vet jag inte vad som kommer hända, det har jag inte haft tid att tänka på. Men det är väl dags typ nu. Det är ju inte långt kvar.

Ahh, jag har sådan ångest just nu också. Vissa dagar hatar jag det här. Jag dras mellan två sidor!

Jag blev glad i fredags då vi fick tillbaka matteprovet som vi gjorde för nån vecka sedan. Jag fick 20 p av 21 p. en poäng ifrån full pott. Det är jag hur nöjd som helst med! Ursäkta för att jag kanske skryter nu, men jag är så stolt över mig själv. Men det kommer inte kännas så då vi har nytt prov på måndag. Ibland känns det hur bra som helst, men då man fastnar för att man inte fattar nånting, sjunker man bara lägre och tror att det kommer skita sig totalt. Jag hoppas jag kan klara det rätt hyfsat iaf.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, förhoppningsvis. Kom i säng vid 2 inatt och sov 4 timmar. Men var förvånadsvärt pigg idag. Och det är jag ännu! Weird!

Gonatt på er! Puzz♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback