Don't bring flowers....

2009-10-14 @ 20:03:04

....after I'm dead.

Den går på repeat här hemma. Jag är totalt kär!! Hassle har en så förbaskat härlig röst! Ni har väl inte missat den? Den har börjat gått på radion dessutom. Great great!




Jag blev även klar med uppsatsen idag. Det blev ingen speciell förändring sen igår. Bara några extra meningar och justeringar i texten. Överskred orden med 38 (fick ta bort lite grann innan. Onödiga ord som bara fyllde ut texten. De fick därför ryka!). Men det borde inte vara några problem med 38 fjuttiga ord. De syns ju knappt. 

Har precis ätit mat. Vi provade något nytt. Vi har haft det förut, men då tyckte jag inte om det, så jag tyckte det var värt att pröva igen och det var riktigt gott. (Tog två portioner, så är proppmätt just nu). Det var sån här Uncle Ben's sås, jag tror det var Sweet and Sour. så hade vi kycklingbitar i. Mums!

Nu blir det lite matteräkning medan jag tänker titta på Stockholm Arlanda på tv3.

Tjingeling =)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback