Det är hårda tider

2009-11-17 @ 20:58:27

Jag mår inte bra!
Det visar dock inga symptom på svininfluensan. Det är något mycket mycket värre än så!
Jag vet inte om jag kan kalla det kärlek riktigt än, men det lutar åt det hållet. Ett annan ord för det?
STARK Omtänksamhet...(?)
Allt är jobbigt! Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag drar ned stämningen varje dag.
Hela situationen är oumbärlig.
Jag vill inte släppa de tankarna som jag har, för jag tycker om dem alldeles för mycket.
Pressen som förföljer mig. Ouppklarade problem som alltid kommer upp på tal. Alltid samma visa!

Jag kan bara inte släppa honom!


Kommentarer
Postat av: Cristian

Ouch, låter som grymt jobbiga sympton, men som är far vanligare än svininfluensan... Skriv en låt eller något, det brukar funka! :)

2009-11-20 @ 15:38:08
URL: http://ichris.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback