Tala om för mig....

2009-05-07 @ 16:53:41
Alldeles för ont för att kunna gapa. Min visdomstand kommer att bli min död, sanning. Den värker så hårt att det strammar i mina käken ända upp till pannan och dunkar i hela munnen gör det även. Är det normalt? Inget som jag försöker göra åt det fungerar. Det är jobbigt att inte kunna tugga utan att det gör ont.

Jag har försökt hålla minen hela dagen. Både under svenskan, filosofin och matten. Tufft, men går. På svenskan händer väl inte så mycket. Ska skriva en liten sammanfattning om nånting, sedan på filosofin händer inget heller och sist matten som nog inte heller är värd att nämna förutom att vi fick tillbaka våra prov och hade betygssamtal. Jag hoppas det kommer gå bra på nationella i matte, för då har jag chans på MVG och det vill jag sannerligen få. Vem vill inte ha det?

Annars har inget mer hänt. Har försökt plugga lite på engelskan. Vi har nationella imorn, så jag har gjort några hörövningar på Skolverkets hemsida. Det gick rätt hyfsat. Men jag vill få bra där också.
Tell me the truth, and nothing but the truth

'Innan vi lever
är livet inte något,
men det tillkommer oss att ge det en mening
och värdet är inget annan
än den mening vi väljer'
- Jean-Paul
Sartre

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback