Sista Sävefesten innan sommaren

2009-05-20 @ 13:29:46
Nu har dett gått ett tag igen sedan jag skrev senast. Men det finns annat man gör, som att vara ute och springa. Något som jag har gjort nästan varje dag, inte i helgen då da, eftersom jag var och hälsade på mina kusiner på fastlandet. Men igår var jag ute och sprang. Sprang tre ggr så långt som jag brukar orka. (jag har så dålig kondis så jag orkar inte så långt.) Men jag försöker bygga upp den, eller vad man ska säga.

Jag ska väl åka hem om en lite stund och se om jag hinner en snabb löparrunda på stranden. Men man kan nästan tro att det kommer att bli regn. Det ser lite läskigt ut, som om ett åskväder är på väg. Kanske inte vill springa då.

Ikväll blir det fest. Sista Sävefesten innan sommaren och jag måste ju gå på den. Jag har köpt en ny klänning som jag ska ha. Jag måste säga att jag tycker den är lite söt.

Tjingeling

'Most of us spend our lives as if
we had another one in the bank'
- Ben Irwin

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback