Ojjsan hoppsan

2009-05-13 @ 22:29:42
Hoppsan! En vecka har gått sedan jag sist skrev, nästan en hel vecka. Men min vecka har varit ganska fullspäckad med ingenting, så det är lite konstigt ändå. Det är väl bara det att jag har börjat ta tag i andra saker nu. Jag fick nå ryck i lördags, eller nja, det började väl förra onsdagen tror jag. Nu har det blivit så att jag är ute och springer/går varje dag i minst 30 minuter och jag måste säga att det aldrig varit så skönt. Men det blir lite enformigt eftersom man typ går samma slinga hela tiden. Det är lite tråkigt. Jag får nog försöka upptäcka en ny väg.

Nå, vad har jag gjort förutom springa/gå varje dag? Jo:
Fredag: Middagsfest hos Josefina. Det var jättemysigt med god mat med mera. Sedan lite dans och lek. (Bilder kommer så småningom)
Lördag: Var trött och grinig för det mesta. Kom ju i säng vid kanske halv 2 sedan vaknade man tidigt och följde med på stan. Mamma blev väl irriterad på mig för att jag själv var lätt grinig och lätt irriterad. Yes yes.
Söndag: Slapp, såg lite film. Hehe, jag lånade Twilight av syrran och jag tror jag har sett den minst 3 gånger den här veckan. Jag kan inte hjälpa det.
Måndag: Stickade på min halsduk (Ja, jag vet, halsduk nu till sommaren, kanske inte så smart. Men jag får väl ha den till nästa vinter) Hade engelska och spanska på eftermiddagen. Kom hem vid 4 kanske och gick ut på promenad med en gång.
Tisdag: Nationella Prov i Matte B, som nog sket sig totalt. Det enda jag kan göra nu är hoppas på ett MVG. Provet slöt 12 och jag fick vänta till halv 3 för att de skulle dela ut pris till oss vinnare av miljöstationerna i aulan. Presentkort på 250 kr på Joda är inte så pjåkigt.
Onsdag: Ja, idag blev man hämtad halv 8 av Stoffe. Nån mer gång som jag säkert komma åka med honom, mja, då kommer jag nog blunda framöver. Hade sedan företagsekonomi fram till 12, tog bussen halv 13....och var ute och sprang direkt när jag kom hem .


  'Behandla andra smo du vill bli behandlad själv.'
- Publilius Syrus

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback