Kollat på corteget

2009-05-31 @ 20:59:02
Kom precis hem från att ha varit stan och kollat på corteget till balen, ätit pizza med fam. Hederfeld och suttit o fikat i Almedalen.

Blev hämtad vid 12-tiden av Mikaela. Vi åkte in tillsammans för att kolla corteget. Jättefint var det. Många bilar (bilder kommer så småningom) Jag blev lite besviken för jag såg ingen av mina kusiner komma åkande i någon av bilarna och jag såg på dem väldigt noga så jag inte skulle missa dem. Men naj, inte hjälpte det.

Sedan blev det att springa och jaga bland allt folk för att hitta någon man kände. Det var nästan helt omöjligt att hitta någon för det var sannerligen fullt med folk. Efter allt letande och springande åt vi mat på Gråbo kvarterskrog, det blev en vesuvio för min del. Sist tog vi en fika i Almedalen och det var hur skönt som helst. Solen låg på och värmde, det var absolut helt underbart.

Nu är jag då hemma, men orkar inte lägga in alla bilder just för tillfället. Det är jag för trött för. Istället ska jag sätta mig framför tv:n och se filmen Definitely, Maybe med Ryan Reynolds



Have a nice night

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback