Jag sjunger med solsken

2009-05-28 @ 20:08:39
Vilken underlig dag. Himlen öppnade sig i förmiddags strax innan vi skulle äta mat. Vi får springa som galningar för att försöka slippa bli blöta. Men vad spelade det för roll egentligen? Jag tror jag blev som blötast i alla fall. Det var nog ett tag sen som det regnade så mycket. Som jag kan komma ihåg. Mot eftermiddagen sken solen och 15 grader stod på mätaren. Kanske inte så förskräckligt varmt, men tillräckligt för att ligga ute och läsa efter skolan.

Början på dagen så blev det ett litet oförberett prov på svenskan. Inte vad jag hade tänkt mig. Men det gick förvånandsvärt bra tror jag. Vi skulle ha läst en bok till idag och det var frågor till boken som man skulle skriva. Jag kan inte säga att jag läste den så utförligt. Men jag förstod det mesta i den och det hjälpte verkligen mig. Hoppas att det kan visa det på provet.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback