Glassbaren!!

2009-05-04 @ 21:20:48

Vilken rolig dag det har varit idag. Först blev det stickning på sjalen som gällde på textilen. Mönstret börjar få kontrast nu. Senare blev det engelska i en kvart. Och under den lilla kvarten hann man med att få resultatet på grammatikprovet som jag gjorde innan Påsk. Det gick väldigt bra för mig så jag är absolut nöjd med resultatet. Vid 12 möttes vinnarna av tävlingen "Design för sopstationerna" (mitt påhittade namn) Vi började med grunderna för morgondagen. Idag kalkerade vi av designen på containrarna från en overhead. Det tog tid att få allt gjort, eftersom vår design har mycket smått och stort som måste fixas. Men vi blev klara, så imorgon är det färgläggning som gäller. Kul att vi ska vara i skolan till 8 då vi börjar måla. Tidigt! Jag hade inte haft något emot sovmorgon.

Efter skolan, drog jag, Micko och Fanny ner till hamnen och tog oss en glass på Glassmagasinet. Niklas kom en stund efter oss. Det var riktigt gott med glass och mysigt med lite prat. Roligt hade vi verkligen. Mycket skratt och annat!

Glass

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback